Рекламны сэтгэл зүй Редактор. Б.Батсайхан
Material type:
- 9789992942239
- 88.4
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
1-р салбар Уншлагын танхим | 88.4 | Ш 95 (Browse shelf(Opens below)) | 34320 | Available | 269949 | |
![]() |
2-р салбар Уншлагын танхим | 88.4 | Ш 95 (Browse shelf(Opens below)) | 24256 | Available | 376209 | |
![]() |
3-р салбар Уншлагын танхим | 88.4 | Ш 95 (Browse shelf(Opens below)) | 24165 | Available | 479160 | |
![]() |
4-р салбар Уншлагын танхим | 88.4 Ш 95 (Browse shelf(Opens below)) | 19193 | Available | 578109 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой A - танхим | 88.4 | Ш 95 (Browse shelf(Opens below)) | 38243 | Available | 142477 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой A - танхим | 88.4 | Ш 95 (Browse shelf(Opens below)) | 38244 | Available | 142478 | |
![]() |
4-р салбар | 88.4 | Ш 95 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 4B34381Z |
Browsing 4-р салбар shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
No cover image available No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available No cover image available | ||
88.4 Х 269 Уншихуйн гайхамшиг | 88.4 Ц 926 Шүүхийн сэтгэцийн гарын авлага | 88.4 Ц 963 Цэргийн сэтгэл зүй | 88.4 Ш 95 Рекламны сэтгэл зүй | 88.44 Т-444 Оновчтой уншлага | 88.44 Т-444 Оновчтой уншлага | 88.44 Т-444 Оновчтой уншлага |
Зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн онол арга зүйн асуудлууд--Хэрэглэгчийн зар сурталчилгааны мэдээллийг боловсруулах механизм--Хэрэглэгчийн зан байдлын төлөвших ба зар сурталчилгааны мэдээллийг хүртэхүй--Зар сурталчилгааны үйл ажиллагаан дахь хэрэглэгчийн сэдэлжүүлэлтийн сэтгэл зүй--Хэрэглэгчдэд үр ашигтай зар сурталчилгааны имидж буюу бүтэц, хүчин зүйлс, брэндинг төлөвших--Брэнд-имиджийг бий болгох сэтгэцтехнологи ба хүчин зүйлүүд--Хэрэглэгчийн зан байдалд үзүүлэх зар зар сурталчилгааны нийгэм сэтгэл зүйн нөлөө--Хэрэглэгчдэд зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн нөлөө үзүүлдэг аргууд--Зар сурталчилгааны сэтгэл судлалын хавсарга асуудлууд. Зар сурталчилгааны текстийг боловсруулах сэтгэл зүйн хандлагууд--Зар сурталчилгааны онцгой билэгдэл, хэлбэр, өнгө, гэрлийн сэтгэл зүй--Зар сурталчилгааны үйл ажиллагаа нь уран бүтээлийн явц мөн--Зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн үр ашигтай байдал, хэрэглэгчийн зан төлөвийг судлах фокус-группийн арга--Хэрэглэгчийн зах зээлд бараа гаргахад телевизийн зар сурталчилгааг ашиглах, хувийн борлуулалтын тогтолцоон дахь худалдааны санал болгох ажиллагааны сэтгэцтехнологи--Худалдан авагчийн сэтгэцийн хэв шинжийг тооцон худалдааг санал болгох ажиллагааны өвөрмөц онцлог
Зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн онол арга зүйн асуудлууд,хэрэглэгчийн зар суртчилгааны мэдээллийг боловсруулах механизм,хэрэглэгчийн зан байдлын төлөвшил ба зар суртчилгааны мэдээллийн хүртэхүй гэх мэт