Рекламны сэтгэл зүй
88.4 / Ш 95
Шуванов В.И.
Рекламны сэтгэл зүй / Редактор. Б.Батсайхан - Улаанбаатар .: Соёмбо принтинг , 2008 .- 137 хуудастай; .- 9789992942239 6000.00 :
Зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн онол арга зүйн асуудлууд--Хэрэглэгчийн зар сурталчилгааны мэдээллийг боловсруулах механизм--Хэрэглэгчийн зан байдлын төлөвших ба зар сурталчилгааны мэдээллийг хүртэхүй--Зар сурталчилгааны үйл ажиллагаан дахь хэрэглэгчийн сэдэлжүүлэлтийн сэтгэл зүй--Хэрэглэгчдэд үр ашигтай зар сурталчилгааны имидж буюу бүтэц, хүчин зүйлс, брэндинг төлөвших--Брэнд-имиджийг бий болгох сэтгэцтехнологи ба хүчин зүйлүүд--Хэрэглэгчийн зан байдалд үзүүлэх зар зар сурталчилгааны нийгэм сэтгэл зүйн нөлөө--Хэрэглэгчдэд зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн нөлөө үзүүлдэг аргууд--Зар сурталчилгааны сэтгэл судлалын хавсарга асуудлууд. Зар сурталчилгааны текстийг боловсруулах сэтгэл зүйн хандлагууд--Зар сурталчилгааны онцгой билэгдэл, хэлбэр, өнгө, гэрлийн сэтгэл зүй--Зар сурталчилгааны үйл ажиллагаа нь уран бүтээлийн явц мөн--Зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн үр ашигтай байдал, хэрэглэгчийн зан төлөвийг судлах фокус-группийн арга--Хэрэглэгчийн зах зээлд бараа гаргахад телевизийн зар сурталчилгааг ашиглах, хувийн борлуулалтын тогтолцоон дахь худалдааны санал болгох ажиллагааны сэтгэцтехнологи--Худалдан авагчийн сэтгэцийн хэв шинжийг тооцон худалдааг санал болгох ажиллагааны өвөрмөц онцлог
Зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн онол арга зүйн асуудлууд,хэрэглэгчийн зар суртчилгааны мэдээллийг боловсруулах механизм,хэрэглэгчийн зан байдлын төлөвшил ба зар суртчилгааны мэдээллийн хүртэхүй гэх мэт