000 01537nam a22002291a 4500
999 _c32890
_d32890
008 150925b2014 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789992911785
_c0.00
040 _aMN-UlPL
082 0 4 _a658.8 8077
_bБ 384
084 _a65.290-2
_bБ 384
100 1 _aБаярмаа Д.
_91062
110 _aМУ-ын ШУТИС
_bБизнесийн удирдлага, хүмүүнлэгийн сургууль
245 1 0 _aМаркетинг
_cРед. Л.Оюунцэцэг, Л.Отгонцэцэг
250 _bНэмж засварласан 6 дахь хэвл.
260 _aУБ
_bЛинограф
_c2014
300 _a374 х.
_c25 см
500 _aЭнэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас эхлээд маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээллийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчдын зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол,практикийн үндсэн асуудпуудыг иж бүрнээр тусгасан болно.
650 _aЭдийн засаг
_913
700 1 _aОюунцэцэг Л.
_92406
700 1 _aОтгонцэцэг Л.
942 _2ББК
_cBK