Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Notes | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Хотын төв номын сан Фонд | 74.202 Р-35 (Browse shelf(Opens below)) | 85862 | Available | 156327 | ||
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74.202 Р.35 (Browse shelf(Opens below)) | 57945 | Available | гэрээр олгохгүй | 152175 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74.202 Р.35 (Browse shelf(Opens below)) | 57946 | Available | гэрээр олгохгүй | 152176 | |
![]() |
Хотын төв номын сан Чөлөөт сонголттой Б - танхим | 74.202 Р.35 (Browse shelf(Opens below)) | 57947 | Available | гэрээр олгохгүй | 152177 |
Browsing Хотын төв номын сан shelves, Shelving location: Чөлөөт сонголттой Б - танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
Энэхүү ном нь салбарын түүхэн хөгжил, сургалтын болон заах арга зүйн онол-загварууд, сургалтын программ, төслийг удирдах болон үнэлэх, гүйцэтгэлийн ахиц, олон төрөлт үйл ажиллагааны хандлага болон асуудал, сургалтын загварчлал, технологи дахь олон улсын глобал чиг хандлага асуудлууд, сургалтын загварчлал-технологийн чиглэлээр ажиллаж түүндээ амжилт гаргах, сургалтын загварчлал-технологийн шинэ чиглэлүүд, өнөөгийн асуудлууд гэсэн 9 хэсэг, 35 бүлэгтэй. Бүлэг бүрийн эцэст түлхүүр зарчмуудын талаар хэлэлцэн дүгнэлт өгсөн ба мөн кейст суурилсан асуудлыг дэвшүүлжээ. Мөн түүнчлэн цахим сургалтын дизайны техникийг багтаасан онлайн хичээлийг хэрхэн загварчлах, хүргэх, үнэлэх шинэ судалгааг багтаажээ.