Д.Нацагдоржийн нэрэмжит Улаанбаатар хотын Нийтийн Төв Номын Сангийн Kаталог
Ulaanbaatar city Public Library Catalog

Normal view MARC view ISBD view

Маркетингийн удирдлага: Сурах бичиг

by Түвшинзаяа С.
Additional authors: Дэмбэрэл С.
Published by : Интерпресс (УБ) Physical details: 223 х. 20 см. Year: 1997
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Date due Barcode
Ном - Books Ном - Books 2-р салбар
Уншлагын танхим
65.290-2 Т 733 (Browse shelf) 4312 Available 357647
Ном - Books Ном - Books 3-р салбар
Уншлагын танхим
65.290-2 Т 733 (Browse shelf) 8492 Available 458281
Ном - Books Ном - Books Хотын төв номын сан
65.290-2 Т 733 (Browse shelf) Available
Ном - Books Ном - Books 1-р салбар
65.5 | Т 733 (Browse shelf) Available 1B1315
Ном - Books Ном - Books Хотын төв номын сан
Чөлөөт сонголттой Б - танхим
65.290-2 | Т 733 (Browse shelf) 18983 Available 6187
Ном - Books Ном - Books Хотын төв номын сан
Чөлөөт сонголттой Б - танхим
65.290-2 | Т 733 (Browse shelf) 18984 Available 63035

Маркетинг - хэрэглэгчдээр бараагаа сонгуулах урлаг мөн. Маркетингийн байгууллагын үйл ажиллагаанд гүйцэтгэх үүрэг Стратегт төлөвлөлт Маркетингийн үйл ажиллагааг удирдах нь Маркетингийн мэдээлэл, судалгааны систем Хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээлийг шинжлэх нь Өрсөлдөгчийг шинжлэх нь Зах зээлийг хэмжих болон таамаглал дэвшүүлэх нь зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт Маркетингийн стратегиуд Бараа, үйлчилгээний удирдлага Үнийн удирдлага Хуваарилалтын сувгийн талаархи шийдвэр Харилцааны үйл явц буюу идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагаа Маркетингийн хөтөлбөрүүдийг зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх, хянах

Хаяг: Д.Нацагдоржийн нэрэмжит Улаанбаатар хотын нийтийн төв номын сан, Сөүлийн гудамж-7, Сүхбаатар дүүрэг, 14251, Улаанбаатар хот, Монгол улс.
Утас:+976-70115700, 70116809 | Факс:+976-70115703